Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/vipconnect/ftp/vipaccount/wp-content/plugins/qtranslate-x/qtranslate_frontend.php on line 435

Warning: Parameter 2 to qtranxf_postsFilter() expected to be a reference, value given in /home/vipconnect/ftp/vipaccount/wp-includes/class-wp-hook.php on line 307

Warning: Parameter 2 to qtranxf_postsFilter() expected to be a reference, value given in /home/vipconnect/ftp/vipaccount/wp-includes/class-wp-hook.php on line 307

Warning: Parameter 2 to qtranxf_postsFilter() expected to be a reference, value given in /home/vipconnect/ftp/vipaccount/wp-includes/class-wp-hook.php on line 307
HR and payroll | Vipaccount

Kadry i płace

Oferta standardowa w zakresie rozliczania wynagrodzeń obejmuje:

  1. naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami regulaminu wynagradzania obowiązującego u Klienta,

  2. pełna obsługa umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych (umów zlecenia, umów o dzieło, kontraktów menedżerskich),

  3. sporządzanie i dostarczanie informacji, przeznaczonych dla pracowników, o wysokości wynagrodzenia, pobranych składkach na ubezpieczenia oraz zaliczkach na podatek dochodowy (tzw. paski płac oraz raporty typu RMUA),

  4. przygotowywanie i przekazywanie do ZUS deklaracji ZUS DRA wraz z raportami imiennymi,

  5. rejestracja w ZUS pracowników Klienta (dokumenty typu ZUS ZUA, ZUS ZIUA, ZUS ZWUA i inne),

  6. sporządzanie dla pracowników rocznych informacji o dochodach (PIT-11, PIT-8B) lub rocznych rozliczeń podatku (PIT-40).

Oferta standardowa w zakresie administracji procesów kadrowych obejmuje:

  1. przejęcie prowadzonych przez Klienta teczek osobowych lub utworzenie teczek personalnych jeśli dokumentacja taka nie była uprzednio prowadzona,

  2. bieżące prowadzenie i uzupełnianie dokumentacji kadrowej,

  3. przygotowywanie dokumentów niezbędnych do nawiązania stosunku pracy, zmiany warunków zatrudnienia i innych wymaganych przepisami Kodeksu Pracy,

  4. informowanie o konieczności odnowienia badań lekarskich, szkoleń bhp itp., w związku z upływającym terminem ich ważności,

  5. ustalanie wymiaru urlopów wypoczynkowych i ewidencja ich wykorzystania,

  6. gromadzenie dokumentacji związanej z absencjami pracowników (wnioski urlopowe, zaświadczenia lekarskie i inne dokumenty usprawiedliwiające nieobecność),

  7. wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,

  8. sprawozdawczość dla GUS w zakresie dotyczącym danych kadrowych,